De allerlaatste! ✈️

23 oktober 2017 - Canggu, Indonesië

Jaja, daar is hij dan; de allerlaatste blog vanuit Dubai. Ik lig hier gestrekt op mijn rug al 5 uur te wachten op mijn volgende vlucht.

21-10-2017

Ja, de laatste hele dag is aangebroken en ik ben er eerlijk gezegd aan toe om naar huis te gaan. Alles is ingepakt op mijn bikini en toiletspullen na en ik kies er voor om vandaag heerlijk de hele dag te hangen aan het zwembad met iedereen en echt HELEMAAL NIKS te gaan doen. Ik ontbijt met nog een laatste roti en als Sarah richting Ubud vertrekt pak ik lekker mijn handdoek en plof neer. In het zwembad dobber ik op Rudolph de zwaan 🐤 en werk mijn laatste beetje bruine kleur nog bij.

Ik eet vanavond lekker met wat gasten bij old mans en drink de laatste Bintang! Het worden een slopende 2 dagen met lange vluchten en stopovers dus ik ga niet te laat naar bed. Afscheid nemen is zwaar, maar ik ga absoluut contact houden met iedereen!

22-10-2017

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan, de tijd van gaan is nu gekomen😢 een laatste knuffel aan iedereen en uitwisselen van sociaal media gegevens en om 11:30 uur staat daar de chauffeur. De rit duurt korter als gedacht en ik sta veels te vroeg op de airport maar ik kan daar lekker effe hangen en me mentaal voorbereiden om 9 uur lang in het vliegtuig te gaan zitten.

De vlucht is turbulent. We gaan flink te keer en terwijl ik 2 films kijk schud ik dus ook 2 keer in slaap. Vandaag op het vliegtuigmenu; lamsvlees met saté en rijst en kip met gele curry! Wat een luxe allemaal 😊

Het is allemaal zo lastig met de tijd. Want ik moet weer 6 uur terug in tijd maar ook weer 2 vooruit 😂 ik landt om 21:30 uur (Dubai tijd) op Dubai AirPort; Nondekanonnen wat is die groot!! Ik moet met een trein naar mijn gate aan de andere kant van de luchthaven. Maar ja, ik heb tijd zat ik zit 11 uur opgesloten in dat gebouw. Jullie zullen wel denken; ga je toch de stad in? Ja, dat kan. Maar midden in de nacht is zo eenzaam😉 en zo zonde want alles is dicht.

Zoals ik de blog al begon lig ik dus nu gestrekt bij de gate op de grond. Te wachten tot ik kan boarden en richting België kom.

Deze reis is super goed bevallen (hé ik val in herhaling) en ik ga het zeker vaker doen✌🏻 Ik heb ook beloofd terug te keren naar Canggu en die belofte ga ik waarmaken.

Voor nu is het tijd om te beginnen aan mijn nieuwe avontuur; op mezelf gaan wonen! Komende weken lekker overgaan en mijnappartement inrichten. Ik ben er helemaal klaar voor 💪🏻

Ook ga ik weer met frisse moed aan het werk en me focussen op sporten 😊

Dankjulliewel dat jullie mij hebben gevolgd en allemaal liever berichtjes hebben gestuurd! Vele van jullie zeiden dat ik lekker kan schrijven 🙈 Dus als ik aan een nieuwe reis begin zal ik de blog zeker weer starten! Ik kan niet wachten om jullie allemaal weer te zien en persoonlijk mijn verhalen, foto’s en filmpjes te showen

Lots of Love

Sandra 😘❤️❤️

1. Tineke:
    bijna:welkom thuis sandra xxxx
  2. Olja:
    23 oktober 2017
    Was super leuk om met je "mee te reizen" welkom thuis en heel veel geluk in je nieuwe huisje....groetjes thuis😘
  3. Fred:
    23 oktober 2017
    Kan niet wachten om je weer te zien en alle verhalen te horen. Ben heel benieuwd. Kom veilig thuis, zie je snel weer.
  4. Belinda:
    23 oktober 2017
    Welkom thuis lieverd wat fijn dat je het zo super naar je zin hebt gehad 😍😍 en nu op naar je nieuwe avontuur en dat is je eigen plekje wat heerlijk nou mop succes met alles en misschien toe aan komend weekend gr belinda
  5. Sil:
    23 oktober 2017
    Wat een geweldige reis heb je gemaakt. Superleuk om je verhalen te lezen. Goede verdere thuisreis. 😘
  6. Everlien:
    23 oktober 2017
    Hoi meisje. Fijn dat je zo fijn tijd gehad hebt een ervaring voorbije leven. Dankjewel dat ik met je mee mocht reizen . Ik heb echt genoten van je verslagen. Was fijn om je zo te volgen en van je te horen. Geniet nog even na en welkom thuis. Ga je gauw zien. Liefs je tante
  7. Oompie:
    23 oktober 2017
    Ha nichie. Als ik dit schrijf, ben je aan het boarden voor je vlucht naar Belgique. Ik hoop dat je reis goed zal gaan. Ik zeg alvast. Welkom home girly. Je hebt een ervaring opgedaan die je je leven lang niet meer vergeet en aan terug kunt denken. Nu het volgende avontuur. Je eigen plekje. Ook dat gaat helemaal goed komen.
  8. Oma en opa Engels:
    23 oktober 2017
    Lieve Sandra bedankt voor je geweldige verhalen prachtig waren ze we hebben genoten en nu weer een nieuwe uitdaging voor jou je nieuwe huisje we zien je gouw terug en dan zien we ook de mooie fotos welkom weer thuis en een fijne vlucht 😘😅😅😍😍
  9. Ageeth:
    23 oktober 2017
    Prachtig Sandra...twas leuk om het elke keer te lezen..je verhalen..moet je echt iets mee doen..
    Dikke zoen..
    Ageeth
  10. Lisanne:
    23 oktober 2017
    Wauww wat een mooie verhalen heb je geschreven en wat ben ik benieuwd naar je verhalen en foto's. Ook ik zeg vast welcome home girll. En tot snell xx
  11. Oma Hierden:
    23 oktober 2017
    Gewldig weer je verhalen te lezen bedankt dat we met je mee mochten reizen goeie reis en WELKOM THUIS dikke knuffel van ons
  12. Oma en opa Engels:
    23 oktober 2017
    Lieve Sandra welkom weer in Holland bedankt voor je prachtige verhalen daar kun je mooi op terug kijken we hopen dat we je gauw weer zien en nog meer verhalen en foto,s te zien dikke knuffel en kussen van ons
  13. Jannie:
    24 oktober 2017
    Yehhhh ze is weer thuis💋💋💕💕