No lunch for me 😂

5 oktober 2017 - Ubud, Indonesië

Hé daar ben ik weer! 😉 ik ga gewoon lekker verder waar ik ben gebleven, zijn jullie al jaloers?🙈

04-10-2017

Vandaag sta ik op en maak ik mijzelf klaar voor de 2de dag surfen. Een heerlijk ommeletje erin, bikini aan en we kunnen gaan met de Mojo bus. Locatie van vandaag; Seminyak beach.. Nondekanonnen als je dacht dat de golven van gisteren groot waren dan is dit nog niks. Het enige verschil is dat deze golven wat geleidelijker komen en niet zo ruw zijn en dus het beste voor deze stuntelende beginner!

Samen met de 2 Zweedse meiden van gisteren en 2 nieuwe Deense jongens pak ik golf achter golf onder de geweldige begeleiding van Inil, Ross of Lilik. Het gevoel wat je krijgt als je op dat board ligt of staat is zo lekker, je voelt je echt vrij en kunt alleen maar lachen. Het vreet wel enorm veel energie en al mijn spieren zijn beurs (heb zelfs wat blauwe plekken😝) maar ik kan het echt iedereen aanraden!

Na de surfsessie pakken we de boel weer in en keren terug naar camp. Daar bekijken we de foto’s van Budda en maken ons op voor lunch. Vandaag gaan we voor de Roti (dun pannenkoekje gevuld met champignons en kaas).

Het is zo enorm warm hé, dus ik pak een beetje schaduw en boek via booking.com mijn volgende verblijf in UBUD. Hierna kan ik het toch niet laten en plof ik na een duik in het zwembad in één van de zitzakken en val in slaap 🙈🤣 gevolg; een tomaten rood smoeltje, aftersun erop en we kunnen weer.

Vanavond chill ik hem met de camp-leiding op het camp. We drinken bintang (bier) en spelen een drankspelletje met muntjes en Jenga. De rest gaat stappen maar ik blijf toch achter, ik beloof plechtig dat ik mee ga tijdens mijn verblijf aan het einde van mijn reis. (Jaja, ik ga nog een aantal nachten terug naar Canggu)

Voor nu effe mijn Backpack inpakken en lekker slapen. Tot morgen👋🏻

05-10-2017

De laatste dag in Canggu is aangebroken en ik surf vandaag nog 1 keer. We gaan opnieuw naar Seminyak beach maar de golven zijn echt super shit. We wachten met 4 man op 1 golf en als iemand hem dan pakt is het maar een halve 😫 het mag de pret niet drukken want met humor en lekker gebrekkig engels van de surfinstructeurs is het lachen, gieren en brullen.

Ik sluit mijn bezoek voor Canggu nu af met een heerlijke falafel bowl (salade met falafel en pita met humus) een dikke knuffel van iedereen en mijn chauffeur staat klaar om mij naar Ubud te brengen.

Na een rit van 1,5 uur arriveer ik in Ubud bij hostel; In da lodge. Het is geheel in het groen gehuld; overal water, vissen, bloemen, rijst veldjes enz. Het is nog erg stil als ik aankom maar de receptie meldt al snel dat het vrij vol zit maar dat iedereen op pad is. Ik besluit om zelf op onderzoek te gaan en met mijn camera een rondje door Ubud te lopen. Het is ZOOOO druk op de straten en wegen; vrouwen met manden op het hoofd, kinderen die net uit school komen, danseressen die vanavond optreden, taxichauffeurs die je continue aanspreken maar het is allemaal niet erg het is juist GE-WEL—DIG. Zoveel indrukken maar ik wordt er zo vrolijk van 😊😊

Ik sluit mijn rondje af met een heerlijke maaltijd in een restaurant dat hangt middenin een oerwoud, ik schrijf deze blog dan ook ik Yoga houding aan een tafel met een chicken Aran (kip, groente en soja saus) voor mijn neus #Jammie

De avond is nog in volle gang en het zit hier voor met Hollandse meiden dus het is mega gezellig en ik krijg veel info.

Ik laat het lezen weer aan jullie over en hoop jullie snel terug te zien bij mijn volgende blok!

Kussen 😘😘

1. Jannie:
    5 oktober 2017
    Top meid en een beetje rood hoort erbij😂Gaaf gezicht op snap met die rijstvelden als het licht nog maar een indruk voor ons graag. Laat je goed voorlichten vraag veel
    En geniet nog maar effe verder. Op naar de apen en olifanten
  2. Tineke:
    5 oktober 2017
    jij wilt echt niet meer terug straks, geweldig. xxxx
  3. Oma en opa Engels:
    5 oktober 2017
    Sandra weer een prachtig verhaal wat beleef je veel he wij zeggen genieten xxxxxx
  4. Everlien:
    5 oktober 2017
    Hoi san. Het klinkt allemaal geweldig. Zo als je verteld. Voelnik met je mee. Beleef het met je mee. Meid wat goed. Ben trots op je. En je hebt zo te horen een geweldige tijd. Geniet. Nog veel plezier 😉😘
  5. Lian zorge:
    5 oktober 2017
    We kijken over je schouders mee, naar alle avonturen die je daar bleef en wat komen gaat. Blij schrijven san, het is zo leuk om te lezen wat je meemaken 😘
  6. Oma Hierden:
    5 oktober 2017
    Sandra wat leuk dat we een klein beetje met je mee gaan in gadachten in je verhaal geweldig wij zijn trots op je geniet lekker xxxxx

m
  7. Petra Blom:
    5 oktober 2017
    Hoi Sandra,wat kan jij ongelooflijk mooi schrijven!! Als of wij er ook bij zijn.Heel veel verder genieten en laat ons vooral mee genieten, Liefs Petra
  8. Astrid:
    5 oktober 2017
    het schrijfplezier straalt er vanaf, en ik geniet net zo hard mee. Bewaar de blog voor het einde van onze (ook niet ongezellige) werkdag waarin ook veel gebeurd per dag. Vandaag alle voorbereidingen voor de 30ste verjaardag van Patrick morgen. Geniet met volle teugen, laat ons maar lekker meelezen hoor. Blijven prachtige herinneringen als je ze op deze wijze opschrijft. Liefs Astrid