Klaar om te gaan!

28 september 2017 - Zierikzee, Nederland

Helloo,

Daar is hij dan; mijn enige echte reisblog. Vele van jullie hebben gevraagd of ik jullie alsjeblieft op de hoogte wil houden van mijn avonturen en via deze weg ga ik dat de komende weken dan ook met liefde doen. Ik zal proberen verhalen te schrijven en foto's te uploaden zodat jullie er allemaal een beetje bij kunnen zijn.

Met nog 2 dagen op de teller komt de reis nu toch wel heel dichtbij en vind ik het stiekem toch wel spannend worden. Ik heb er enorm veel zin in!

Mijn whatsapp heeft de afgelopen dagen vol gestaan met lieve berichtjes om mij plezier te wensen maar ook met de vraag of mijn reis niet in gevaar is door het nieuws over de rommelende vulkaan Agung.  Dit nieuws heeft tot op heden nog geen gevolgen voor mijn reis en vooralsnog stap ik Zondag om 15.05 uur gewoon in de airbus van Emirates om mij naar Bali te brengen. Het enige wat nu nog 'letterlijk' roet in mijn plannen kan gooien is het feit dat de vulkaan daadwerkelijk gaat uitbarsten.

Ik zal heel eerlijk zijn; ik heb wel even gebaald van al die berichten op het nieuws en steeds een beetje nam de hoop naar mijn reis af. Toen ik begon aan het afstrepen van mijn inpaklijst nam de lust naar vakantie toch steeds meer toe en nu de lijst wel 3 keer opnieuw is gecheckt en mijn backpack dan eindelijk ingepakt en wel op vertrek staat te wachten op mijn slaapkamer laat ik al die berichten achter mij en duim ik op de beste afloop; duimen jullie alsjeblieft mee?

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en ik ga jullie missen, maar hoop jullie mee te nemen in mijn avonturen door er geregeld over te posten.

Heel veel liefs,

Sandra

P.S. Wil je op de hoogte worden gehouden als ik iets post; meld je dan aan voor de mailinglijst of houdt mijn facebook in de gaten ;)